Small group training

Kettlebel training

Tijd: 30 min
Niveau: High impact
Type: Cardio & Kracht
 

Kettlebel training

Met de kettlebell training werken we aan je gehele lichaam in plaats van individuele spieren. Zo verbeter je je algehele uithoudingsvermogen en kracht.

Normale dumbbells hebben aan beide kanten evenveel gewicht en zijn verbonden in het midden. Hierdoor ligt het zwaartepunt van de dumbbell altijd in je hand. Bij een kettlebell is dit niet zo, doordat het zwaartepunt van je hand af ligt. Zo word je core meer aangesproken en zet het je stabiliserende spieren in werking. Je explosieve kracht gaat omhoog. Je bereikt meer resultaat met minder moeite doordat er zoveel spieren tegelijk worden aangesproken. Met een power workout van slechts 30 minuten verbrand je al 400kcal. Tenslotte gaat je conditie ook vooruit

small group training

Door korte intensieve workouts train je kracht, explosiviteit en conditie op hetzelfde moment. We bieden een gevarieerd aanbod, persoonlijke aandacht en je kan met elk fitness niveau meedoen. Blessures? Geen probleem, daar houden we rekening mee!

Je deelt een Personal Trainer met max 12 personen (locatie afhankelijk). De trainers zorgen voor een grote variatie aan oefeningen. Geen enkele training is hetzelfde. Bij ons word je gemotiveerd fit.

ONTDEK HOE WIJ TRAINEN GEWELDIG MAKEN

Kleine stappen maken een groot verschil. Plan nu je eerste training en ervaar hoe onze trainingen voor jou het verschil maken. Fit worden begint hier.

Meer trainingen

Ontmoet onze trainers

Willeke Zorg
Oprichter / Personal trainer
Nick Polder
Personal trainer
Garvey Privania
Captain / Personal trainer
Lauren van Dijk
Personal trainer
Matyas Szeiler
Personal tainer
David Booms
Personal trainer
Quint van Straalen
Personal Trainer
Jordi de Kogel
Personal trainer
Stephan Wilsoe
Personal trainer
Danny Tromp
Personal trainer

Blijf op de hoogte

Schrijf je gratis in voor onze Workoutclub nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, speciale acties en handige tips zo in je mailbox.