Small group training

Krachttraining

Tijd: 45 min
Niveau: Low impact
Type: Kracht
 

Krachttraining

Bij deze training ligt de focus op kracht en spiergroei. De grote spiergroepen worden getraind door middel van onder ander deadlifts, benchpress en squats. Deze training is zonder cardio oefeningen. Wil jij jezelf meer uitdagen en gericht aan spiergroei werken dan kan deze training niet missen in jouw weekplanning.

Door aan krachttraining te doen, krijg je meer spierdefinitie. Je armen worden slanker, je benen steviger, je billen ronder en je buik strakker. Zonder dat je veel gewicht verliest, zit je kleding beter en zie je er slanker en sterker uit.

small group training

Door korte intensieve workouts train je kracht, explosiviteit en conditie op hetzelfde moment. We bieden een gevarieerd aanbod, persoonlijke aandacht en je kan met elk fitness niveau meedoen. Blessures? Geen probleem, daar houden we rekening mee!

Je deelt een Personal Trainer met max 12 personen (locatie afhankelijk). De trainers zorgen voor een grote variatie aan oefeningen. Geen enkele training is hetzelfde. Bij ons word je gemotiveerd fit.

ONTDEK HOE WIJ TRAINEN GEWELDIG MAKEN

Kleine stappen maken een groot verschil. Plan nu je eerste training en ervaar hoe onze trainingen voor jou het verschil maken. Fit worden begint hier.

Meer trainingen

Ontmoet onze trainers

Willeke Zorg
Oprichter / Personal trainer
Nick Polder
Personal trainer
Garvey Privania
Captain / Personal trainer
Lauren van Dijk
Personal trainer
Matyas Szeiler
Personal tainer
David Booms
Personal trainer
Quint van Straalen
Personal Trainer
Jordi de Kogel
Personal trainer
Stephan Wilsoe
Personal trainer
Danny Tromp
Personal trainer

Blijf op de hoogte

Schrijf je gratis in voor onze Workoutclub nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, speciale acties en handige tips zo in je mailbox.